Popular Posts

Friday, April 27, 2012

boring

abg nie yg bukak kedai kat dataran dulu kan?
aku senyum je dgr soalan2 diorang yg cam muka aku.. harus la kot 6tahun bukak kedai kat situ. skrang aku buat kerja kat rumah je. sambil tolong hantar makanan dkt org..

hantar makanan nie memang aku xminat, tp aku dah  readh dgn hidp aku, just aku hope hidup aku sebagai design lebih membangun dari hidup aku sebagai penghantar makanan. T__T

org2 yg kenal aku masa aku ada kedai mesti tanya camner skrang?
aku akan kata better.. aku lagi happy skrang dari dulu.. yelah
duduk rumah. aku xrugi masa.. dkt dgn familly. yang aku xpuas hati.. diri aku nie, potesi aku x di maksimumkan.

aku target 2k++ sblun tuk design
buat masa nie Alhamdulilah.. dah 2 bulan pendapatan tu dah nak cecah 1k
hope dpt beli mesin apa2 dah start doing better income.  aku xkesah la hantar makanan pun.. tp aku xnak jadi kan penghantar makanan nie kerja UTAMA aku. dan designer kerja sampingan aku..

aku tau.. buat makanan mcm skrang banyak utung.. kdng2 cecah 400 sehari. tp modal ye banyak, kerja ye banyak. dan paling utama aku xminat!


setiasa bersyukur pada semua costumer yg masih support aku walaupun lepas kedah dah tutup.





No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT