Popular Posts

Sunday, April 8, 2012

cuti


hari nie aku ambik cuti dari menjadi penghantar makanan. sbb busy meguruskan urusan sebagai designer

seronokkut lepak depan laptop try buat kerja tp selalu layan lagu je kat youtube.
haha..

mintak tolong abg aku pergi cari suplyer baju. sebb ada org nak order baju tuk familly day.. hmm aduih lama dah tu hehe.. design pun dah aprove.

kemudia 14hb nie ada plk sukan tuk mrsm zon barat, nak kena buat semua benda daribackdrop bunting banner dan paling susah buat tag nama dan nombor tuk peserta

bayangkan 900 nama. T__T belum mula juga haha.
mndangkan cikgu nie kasi aku lewat.. aku yakin kerja camnie dgn nak potong lagi. akan makan masa 3ari tuk proses. aduih..

nak xnak aku kena tak tido la malam nmie.
sejak dulu sampai skrang ak xpernah nak berubah. aku xkesah la pon..

sbnr yer aku kesah juga,
tp diri aku nei dah keras mcm batu.. aku malas nak pk ubah diri aku
yg penting aku siap kerja sudah la.!


kdng2 aku pk juga.. kalau hantar makanan pown best, kerja senang,... ahaha..
designer pown bukan kerja yg "menarik" katy seremban nie.. gaji design 900 je kot lepas tolak semua benda. bodoh gila

aku buat freelance pown bodoh2 600 ada sbulan. tp bulan lalu cecah 1k++ so aku target juga bulan nie xmegecewakan.


hehe.. aku tau. pendapatan aku xleh nak bangga pown.gaji kerani pown dah lebih skrang. tp aku suka. sbb aku kerja sediri, aku xleh bayankan diri aku kerja dgn org..

tekanan dia aduihh!
p/s tp mybe bagus kot untuk displin. haha.. lantak la hidup aku dgn korang lain!









2 comments:

  1. Replies
    1. sekaki rm1.50 tp kalai banyak boleh rm1 kalau terlalu2 banyak boleh 80sen.. tp kualiti berbeza sikit dan masa ambik lebih sikit, design biasa2 cas rm30 je..
      nanti promoted la kat kawan ye,wink2

      Delete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT