Popular Posts

Thursday, February 14, 2013

30thun

xsedar plk umor dah nk cecah 30thun... umo tua jiwa muda,. aku belom ada rasa nak kawen.. bagi pandangan aku nak cari calon bukan susah, sebab aku yakin perempuan2 semua hendak di sayangi. tp aku xrasa mcm nak kawen pun lagi.

mybe nie cara org matang kot pikir.. masa ekspriment dah berlalu. tahun nie sepupu aku banyak kahwen, walaupon aku x terasa nak kawen, situasi camnie agak mencuak kan hati juga haha..

aik xsangka betol tahun nie aku 30thun.. stop la masa jgn la cecah bulan 6 :P. masa aku umo 19-20 thun aku selalu rasa 28thun aku akan kawen.. tp bila dah umo 30thun.. aku sendiri x berani nak letak target. tak tau la.. xde rasa ke? atau x keyakinan diri... tp aku rasa scra jujur aku xde rasa nak kawen. bahaya juga cmtu kn?

btw aku suka bdk2.. anak buah pun makin ramai...
30thun eh.. tua syial!!!





1 comment:

  1. weh, tahun ni ko baru 29 lah. eiii ko ni. nak sangat ke tua sebelum masenye? :p

    ReplyDelete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT