Popular Posts

Monday, April 23, 2012

rasa hati

sejak kebelakangan nie aku dah susah nak luahkan perasaan aku kat facebook.. rasa takut menyingung perasaan org, membuat org marah dan  membuat org meluat meyebabkan aku semakin berhati2 untuk megepost apa2 dlm facebook.

aku lihat ia sebagai satu, proces kematangan diri aku.. kalau dulu aku xpernah kesah pasal perasaan org.
tp aku juga manusia. dan mereka seperti aku juga manusia.
bila aku tgk fb.. ada org2 yg update mcm2 bodoh.. aku deleted je dia terus. terang2 pown aku bukan BFF sgt pown sama org2 dlm fb aku tu. :)

lagi2 kalau isu politik..
maklum2 dah nak PRU nie, sana sini org post pasal parti2 politik.
aku xsuka DAP.  so aku rasa xpuas hati kenapa PAS boleh nak geng dgn DAP

dlm satu video ceramah..
Presiden DAP lim kit siang kata dia akan perjuangkan hak ISLAM dan melayu sekiranya pakatan menang
1st asal org kafir la nak perjuangkan agama kita
2nd bukan banyak cadangan2 kat parlimen pasal hal2  murtad tu org DAP ke yg sokong? aku pelik gila.

bila aku cakap yg xpuas hati PAS geng dgn DAP
org2 mesti cakap UMNO tu geng dgn MIC dan MCA bleh plk!

BOLEH kalau sama kefahaman dia
tpi PAS dgn DAP bukan patut yer macm air dgn minyak ke? pelik sgt aku.. pk..

tak kesah la.. terus terang aku cakap.. BN pown banyak sgt pemimpin corrupt. tp aku xpercaya dgn DAP.
harap2 la org islam yg duduk dlm parlimen tu bersatu hati.. xkira parti kalau hal2 berkenana dgn islam











No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT