Popular Posts

Friday, April 6, 2012

mak aku selalu cakap

mak aku selalu cakap..
kerja.. cari duit banyak2 pastu perempuan dtg la sendiri.. tgk ko ada kereta besar, pendapatan tinggi.. xyah cari perempuan dtg nanti

mak aku perempuan dan dia sentiasa jujur ikhlas pada aku, xkan aku nak nafi kan teori dia pasal jenis dia sendiri haha...

so bagi aku realiti dan releven la perempuan berminda infiniti maukan stability dlm hidup pasangan dia.

stability nie belom wujud dlm hidup aku. dan mybe akan ambik masa untuk muncul. tp buat masa nie aku suka hidup aku.. aku happy dgn kehidupan aku bersama keluarga, terutama anak2 buah yg aku syg sgt.

aku ikut kot terori ibu aku.. tp aku seram plk pk, berjodohkan wanita yg syg yer pada aku berteraskan wang ringgit. :P





2 comments:

  1. Normal lah tu boneka. Bak kata ko stability.

    ReplyDelete
    Replies
    1. normal. tp stability bukan factor utama la patut ye kan? ofcoz ada lagi benda2 yg lebih penting dari stability contoh akhlak.

      Delete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT