Popular Posts

Wednesday, April 11, 2012

settel





semalam habis settel semua kerja tuk suka mrsm zon barat 2012.
mng mencabar gila buat job nie..

1st kena buat 900 tag nama peserta
bagi awal pg..
dah siap nak print pkl.. kedai semua xnak ambik sbb xsempat
esok tu pulak cuti pertabalan..

warghh!! nak ptg esok tu plk..
mencari bagai nak gila jumpa satu tempat yg setuju print.. pkl 9mlm baru settel adjust colour sbb tmpat tu colour problem. 9.30 mlm hantar kul 11.30 siap print
tp dia suruh ambik esok hari ye plk (iaitu smlam)

pg2 ambik. tgk2 golap! bangkai ye warna dia suruh adjust tu seakan2 hitam
aku pown begang gila.. asal la aku x betol2 confrim, tpo bdk dtu kata okay semua ye..

punya la banyak 900 org ye nama semua xleh pakai.. T___T
RUGI!!!!
pastu call customer dia cakap dia nak ptg nie juga.
mintak dia bayar sikit tuk tanggung kerugian
pastu call bos printing tadi, komplain. dpt special price..
selamat la ke untungan masih ada,

2nd round print! 300 kaki persegi, pkl 2ptg siap.. customer nak pkl 5.30
cepat2 bawak rumah mintak tolong adik beradik potong!
10 kaki lebar 30 kaki panjang



potong potong potong
sempat siap kan TAK SANGKA!!!!
bersyukur la ada org leh tolong.. terima kasih familly

hantar kat cikgu
seram sejuk nak kasi bill cecah 1,3k kat cikgu tu
last aku sendiri yg kasi dia diskaun hahaa

cikgu tu senyum je..
pastu aku pk2 balik2 entah2 budjet diorang 2k kot.. nie sukan Malaysia nie!
aku cakap dgn abg aku tak pe la.. bkn aku ada banyak customer


ptg semalam ada plk sorang ustaz dtg nak buat banner kuliah 20x4 6 bijik!
LOL hehe,, oke juga xde hal.. bukan aku banyak cistomer pown kan

xbox360- untung bersih dia rm500++ je.. tp oke la ikut2 2 hari ye kerja kot, nampak ye bulan nie target aku tuk cecah 1k++ mcm bulan lalu cerah sgt nie. :)

kalau ada kwn2 yg nak buat benda2 berkaitan design tolong promoted aku eh!
masuh fb design aku
sblh tepi nie

------>>>>








No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT