Popular Posts

Sunday, April 8, 2012

xberapa rajin nak buat kerja hahah


hmm xberapa rajin kot nka buat kerja. padahal nie satu job yg bagi aku agak penting, sbb aku target sbulan aku dpt 1k atless sbulan dari design
dan job nie je bernilai 450,
tp aku xde mood sgt nak buat kerja...
cikgu tu pown satu suka kasi aku kerja last minute.. apa nak buat. kalau x last minute entah2 dia xsuruh aku pown kottt

oh ye. aku ada buat pic vector baru haha..
bagus je aku kan malas buat kerja tp rajin plk buat kerja xde faedah! haha..


hidup aku mcm biasa je.
masih menghantar makanan tuk tapau2u dan masih buat design sbgai freelance. baru2 nie kita org supply makan tuk hospital besar. oke la... bagus sbnr yer
sbb pegawai dia call. mintak send profile syarikat, nak jadi kan kita org supplyer utama diorang. oke sgt la tu..
walau mcm mana bagus pown bisnes makan2 yg mak dgn abg aku usaha kan nie.
aku xkan rasa feel pown nak seronok. sbb aku suka lagi buat design.

serius la.. zaman skrang duit banyak nak kena pakai. 1k sbulan xcukup langsung haha..
apa2 je la. kan.

tgh cari2 tpi xpernah jumpa..
aku cari mood xjumpa2 ayat nak dlm blues je hiihihi..






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT