Popular Posts

Wednesday, May 2, 2012

his back

aku baru dpt berita bdk yg kena culik aritu dah kembali pada pangkuan keluarga dia, this news one of the best news this week, hack this could be THE BEST NEWS i heard this week. :D

bila aku baca berita nie dlm status fb boboi air mata aku hampir mengalir2 manja. heahahah.. apa tak yer aku sgt tersentuh dgn video youtube bapak dan mak bdk tu dlm youtube yg di share orang ramai di fb. lebih2 lagi bila aku tgk kita malaysian bersama2 ,membantu dalam usaha mencari semula bdk nie.

aku puji la org cina. mostly cina yg banyak care pasal hal2 kebajikan nie, padahal diorang bukan Islam pown. tp akhlak dia ok la juga. masa aku bercuti kat melaka aritu. aku lepak kat jongkok walk. banyak gerai2 milik org2 cina tampal poster bdk yg ilang nie. tu yg buat aku sedikit tersentuh dgn kes kehilangan bdk nie.

aku hope jgn la ada lagi kes2 culik camnie.. T__T
tu jela nak tulis kot ada yg baca. kalau xde baca pown dpt aku luahkan perasaan aku yg lega nie ^__^





No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT