Popular Posts

Tuesday, March 6, 2012

sakit

semalam aku pening kepala + sakit perut.. aku ye pinggang sakit. sbb aku kan "makin kurus" pastu aku xleh tido..
tb2 terdetik dlm, hati aku.. akan masa depan.
bukan la aku nie jenis manusia yg selalu pk pasal masa depan. tp aku terpkir juga.. sebb aku xmau nyusah kan sapa2, aku insuran pown x ambik dulu.. bukan aku kerja kerajaan. kewangan x menentu.
entah la.. sejak keblakangan nie aku busy. aku try buat semua benda dgn baik. aku tolong familly aku. buat perkhidmatan makanan, dan aku buat design.. hujung minggu kalau rajin aku pergi hantar flyers.
susah juga nak dpt job kalau xde kedai.. tp Alhamdulilah. customer2 aku banyak yg masih setia. aku xnak la hidup susah2 untuk mewah.
tp zaman skrang usaha biasa2 pun sbnr yer x cukup.. kdng2 aku pk juga. minyak kereta je sampai rm35 sehari.
apa aku cerita nie aku pown dah lost hehe..

tp syukur la semalam aku dpt tido dlm pkl 12.30mlm. taksangka aku igt aku akan terus x tido T__T...
yelah sapa baca blog aku nasib la.. cerita aku xseronok pown dan tu x tersusun langsung. aku saje tulis. perasaan nie mcm aku ada dulu. aku tulis untuk diri aku. bila aku tulis aku akan stop beberapa detik untuk restore maklumat dlm minda aku. kemudian aku akan ckp. puas tak hati? puas x?






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT