Popular Posts

Monday, March 19, 2012

letih


oh aku sibuk juga sbnr yer skrang, so aku malas nak update apa2.. aku tau bukan ada org baca sgt pown. tp yg baca tu lantak korang la haha..
nak terima2 kasih tu mcm terlalu biasa. :P

sbnr yer aku tb2 terpk sesuatu
hati aku dah banyak berubah bukan..

dulu abg aku pernah cakap... kdng2 dia serik dengan permainan jiwa
dan hati dia sgt letih,

aku tak pernah paham maksud dia masa tu
tp lama2 aku dah makin paham.. memang penat sgt 27tahun hidup dlm dunia, aku masih mentah dlm soal hati, tp aku dah bersedia untuk pencen.

hati dah letih dan lemah
terlalu lemah untuk mengharap
dan terlalu letih untuk melalui permainan rollercoster perasaan.

sbnr yer aku rasa begitu tarik dgn perempuan yg alim haha.. aku terigt crush no2 aku ..
nama suci sgt









No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT