Popular Posts

Monday, March 5, 2012

dragon age2

aritu aku beli game dragon age 2..
hmm xtau kenapa tiba2 aku nak main game pc.
dulu aku nie kaki game, sbb bergelumang dgn game seharian sebagai penjaga cc. aku jatuh muak dgn permainan2 video.

..

skrang aku dah 27tahun nak bazir kan usia aku main game!
memang bongok gila la..
tp sbb aritu internet rumah kena potong haha.. malo2.
dah tu dia potong hari jumaat lak tu..

sabtu ahad xleh sambungkan.
terpaksa la aku megikut hati aku beli game tersebut

game tersebut boring gila.. khbar angin terdpt sex scene dlm game tersebut tak mampu membuat aku teruja!
aku bukan bdk2 nak teruja dgn pixel2 computer hak hak hak!

... tp aku pk aku akan main sbb aku dah beli.
hmmm...

entah la..
aku nie dah tua2 nak main game, bila aku dah bangka aku harap aku xmerungut2 x buat benda2 faedah masa muda!






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT