Popular Posts

Saturday, March 24, 2012

10 cerita terkini



1. midlle finger

semalam.. aku keluar dari kereta.. untuk bukak pintu pagar, terdapat surat yg di selit pada pintu pagar. aku pun ambik pakai tangan kanan aku..
tb2 jiran aku lalu.. depn rumah..bawak kereta.. dengan plhn, dia hon dan angkat tangan..
aku dgn tangan mengengam surat mengangkat membalas sapa dia, dgn semua jari tertutup kecuali jari setan..

FACE PLAM!!


2. boncit

aritu aku kena tinggalkan oleh abg aku, di nak kejar masa so dia tinggal kan aku kat jalan.so aku pown jalan plhan2 kerumah
setiap 40saat aku dpt ti seluar aku makin lodeh..
tb2 terasa mcm aku makin kurus.. metobalisma super. hehe
padahal seluar megolongsor turun dari perut ;p


3. lift

aritu aku, naik lift.. so lift nie memang ramai org... semua org strt bising.. depan pakcik botak dgn makcik mana entah berbual pasal khurus2 org gov, tepi ada 2india cakap pasal apa entah
blkng ada dua remaja tersenyum tgk pakcik tu..
aku diam je..
bising betol diorang berbual.. suasan menjadi sepi secara tb2
terdgr dgn jelas remaja blkang berbisik. ketawa "licin betol kan"


4.lift 2

aritu aku naik lift, atau mybe lebih tepat aku cuba naik lift.. so ramai la tgh tunggu lift nie..
sampai je lift, aku ketepi.. memberi laluan. org keluar, lepas habis keluar aku kasi pelung awek2 cun masuk..
bila dah settel aku pown naik..
teetttt teetttt ... lebih muatan..! aku dgn malo ye keluar cepat!
mesti ada 2,3 awek gelak2 kecik



5. escalotor

aku slh eja.. sbb lift tu dah lebih muatan aku terus lari ke arah escalotor..
aku tpk.. kalau escalotor nie tb2 rosak masa tgk turun camner?

aku jwp dlm diri aku
aku turun lah pakai tangga.




6. kerang busuk

aritu ak hantar mkanan dkt satu tadika.. cikgu dia bdk2 muda awek cun, hehe.. so masa aku hatar anak bmurid dia cakap.. ahh abg nie dtg lagi.. akak abg nie dtg

aku senyum je..
akak2 abg tu sapa.. kedgran bdk tu menaya pada awek tu

tu bf akak..
wuuuuu kata dorang bising..

berapa ringgit bang..
tb2 muka aku jadi mcm kerang busuk!



7, mengejut

adik aku kata, aku makin gemuk dan mybe akan mati secara mengejut, dia ngagis la juga amsa cakap camtu, ibu aku pown marah2 aku.. suruh aku jaga permakanan.
satu hari lepas penat buat kerja aku tido..
dari kul 4 sampai 7mlm aku tdo..
dlm kul awal 7ptg aku terdgr.. ibu aku cakap.. wei tgk daus tu dah xbernyawa ke dia.?

cara dia cakap rilek je.. mcm dia dah pasrah menerima kemungkinan aku..
toucing la jiuga

8. sms nakal

aritu ada customer aku sms aku, ckp aku dah slh buat kerja dia.. aku dgn panik megelabah semacam.. check, tgk2 betol apa yg aku kasi.. pastu aku sms kata rasa betol. kalau slh mintak maaf abg xsengaja..

kemudia dia balas.. hahaha saje la bang.. nak gurau2.. semua oke je.
sumpah aku xnak balas sms dia nak mengedik xtentu pasal T__T!!



9. KFC

tadi aku makan kfc.. makcik aku belanja., so tb2 terpk lama gila xmakan kfc kat kfc!
sgt la bersyukur dpt makan kfc dkt kfc, tgh dok menunggu kfc sampai.. tb2 keluarga cina blkng meja call pekerja kfc!

aloo.. ayam saya lama kah?

kejap je en, lagi 24min je lagi!

dgn muka pucat.. minda aku berkaroke

let the body hit the floor..
let the body hit the floor..

let the body hit the floor.

hahah..


10. haaa haa tak tau! haaa haa tak tau!

tadi aku makan kfc, so lepas makan aku cuci tangan.. aku pown duduk balik.
kemudia uwan aku yg dah berumur 70tahun tp masih sehat! bertanya pada aku
mana nak basuh tangan daus!!

sana kata aku menunjuk pada sinki..
dari jauh aku tgk uwan aku pusing pili air..

kemudia dia tekan pegering tangan, mybe dia sangka tu sabun..
pengering berbunyi kuat.. uwan aku panik.
kemudia tekan 2,3 mybe cuba tutup

dgn muka ketakutan dia cakap daus! camner nie...

aku dgn muka serius

cakap haaa haa tak tau... haa haa tak tau!
dgn jari me telunjuk menari2 kearah uwan aku yg ketakutan


heheh...











No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT