Popular Posts

Wednesday, March 21, 2012

awek comel

hehe.. xtau la hidup aku sejak menjak nie
kalau ikut keseluruhan ye aku patut bersyukur..
sbb kerja design akutuk bln nie dah cecah 3 angka *3 angka je poyo je.. haha

au bersyukur sgt2 sbb yelah aku pun bukan buat marketing. dan nampak peningkatan bulanan tu
seronok la kerja rumah, xbnyak kerja

xjuga. mcm aku kata aku kerja juga hantar2 makanan..
bagus ye hantar makanan nie.. walaupown terus terang aku malo gila! nak gi hantar makanan, lg kat tempat yg dulu aku ada bkk kedai.
(aku bukan malaikat)

1st aku dah mahir bawak kereta haha.. (auto)
2nd aku dpt jumpa ramai awek2..

keke.. dan xdi nafi kan ada 23 mcm suka nyakat aku.
aku angap diorang nak gurat aku la..

tp aku nie jenis memilh sikit aku xsua awek2 xcomel dan cun haha..
lagi2 kalau awek tu pakai tudung feshen2 harimau bintang lgi la aku nympah

tp tadi aku jumpa sorang awek yg leh tahan la. suka la gaya dia
baju kurung tudung labuh hitam
badan berisi mcm aku suka ;P

tp seriusly mcm kenal.. sok mybe aku jumpa dia lagi, cuba tanya nama..
saje nak tau
ngada2 la plk. aku nie..


btwwwww aku tadi koma. lepas habis uruskan kerja tu dlm kul 4ptg aku tertido sampai kul 7.40
ya Allah gila sakit kepala aku.
dah la aku ada kerja kwn aku nak kena buat...

banyak! tpi bayar sikit.. tp kwn kan, aku mana ada banyak kwn..
pastu nak buat bunting kahwen.. ada customer dari johor order. plk juga xde org buat bunting kaghwen ke sana??

murah sgt ke aku cas haha.. apa2 jela.
asal dpt rezeki. k la tu..
duit dpt nak bising apa.






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT