Popular Posts

Tuesday, March 6, 2012

rocky

ptg tadi aku tgk hbo.. aku tgk cerita rocky. aku suspect nei rocky 1 la kot.. sbb xde tanda2 rom yg mesuggestkan yg nie rocky II
aku xpernah tgk rocky dari awal hingga akhir..
jujur ye ptg tadi aku tgk pown dah hujung cerital.. rocky lawan uncle sam version kulit hitam, dia punya lawan punya gempak..
sampai 20 round diorang lawan.
walaupown rocky teruk kena bantai dgn org kulit hitam tu. dia x give up.. dia pown ada tumbok tulang rusuk lawan dgn mantap beberapa kali.

bila selesai 20 round. judge umumkan yg rocky kalah..
pastu rocky mejerit2 panggil awek yg dia suka
awek dia suka pown jerit2 panggil dia di luar gelangan..

aku rasa touching sgt! air mata aku ,mengalir masa tgk ending cerita tu!
sedih ye..
xtau asal tp aku rasa sedih..
aku rasa nak tgk la cerita dia.. tgk la malam nei aku cuba try check astro

byangkan la.. best yer cerita rocky nie. xde pown alien. bom2 robot2 laser gun!
still mampu sentap hati!

cerita old skool memang banyak.. mkn dlm!
xmcm cerita sekrang nak sedap 2jam je!








No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT