Popular Posts

Thursday, March 1, 2012

aku suka berangan

aku suka berangan dulu2 masa aku masih green masih suci. aku suka berangan benda2 yg baik contoh ye bila besar aku dah kerja aku nak kasi mak aku gelang emas ..

tp skrang aku rasa kerongsang pown aku xpernah hadiah kan kot..
dulu masa kecik masa suci, aku selalu berhajat nak tolong org lintas jalan.. tp skrang kalau aku naik bas/lrt nampak makcik bediri pown aku buat bodoh!

mybe hati aku nie dah banyak kotor kot
hmm
tp baru2 nie aku ada berangan satu benda,.. aku berangan nak pandai masak kek. mcm jenis kek aku pandai.. mcm ibu aku la. pandai masa kek

kemudia decoration dia pun cute chantek!
bila aku pandai buat kek.. aku akan pergi kl jumpa kawan2 perempuan aku. pastu hadiah kan kek2 yg aku buat

ye perempuan je! hak hak hak
aku rasa angan2 nie sgt sweet.. bayangkan sorang laki buat kek dan hadiah kan kek tuk kat korang kat tempat kerja.
manis oke? nak ubat kecing manis hehe..

kalau aku nak belajar buat kek tu boleh je.. ibu aku masak kek best! tp tu la... decoration dia hampeh
angan2 je.. la.
dlm hidup aku nie xde benda yg cita2 suma anggan2






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT