Popular Posts

Wednesday, December 7, 2011

Mcm gay




eh korang ada kwn x yg mcm gay!
ahhhhh ko xde la kenal sgt dia.. nak kata kwn pown susah. tapi sebb ko satu kelas dgn dia masa sekolah nak xnak ko kena aproved dia

k la kwn ko nie xde la jht tapi ko busuk hati la plk nak tulis entry nie haha.
bila ko tgk fb dia.. rata2 friend dia guy!

bukan sbrangan guy.. tapi donut guy!
kuikuikui... aku quote cerita drama melayu..
donut tu lembut haha.. pastu ada lubang tgh2 haha.. senang jolok2 benda

busk ye hati aku pg2 nie kekeke.. oke la jgn la busuk sgt hati, dah rasa mcm gaya chefwan + azwan ali lak aku nie diva gitu!

yelah ko bkk fb dia ko tgk semua jejantan je.. aaaaaaaa..
betol x ko dpt rasa mcm laki2 tu gay. dgn tgk pic je..
seriusly.. pic badan ketul2..

posing half naked. tunjuk ketiak!
xke nampak sgt gay ye tu!
aaaaaaaaaa jantan straight mana lak yg dok admired tubuh sendiri !
cukup lengkap xpendek sgt cukup la!

satu lagi pertanda pic anda mejerumus ke alam gay! bila anda posing pakai cermin mata rayban.
pastu bukak dada sikit! sgt gay oke.

self obsed pada lelaki boleh mejeremus pada arena gay kott!
lagi mencuriga kan bila status dia sering di penuhi dgn komen lelaki.. wtf man!
kdng2 ko komen 1st ko tgk bawah semua laki..
akward gay parade!


kalau sapa baca dia gay.
bawak la cuba tahan nafsu banyak doa kasi lurus balik!
aku xnak la prajudis sgt..

eh tau x.. dulu aku pernah kenal sorang gay.. serius la dia gay. lol lawak kot.. dia nie mcm laki yg ko xrasa dia gay tapi rupa ye gay! hahaha

dia dah la gemuk
muka berminyak
rambut botak
perut boyot!

pown nak gay!..
aku kenal dia kat myspace.. mula2 kwn2 baik..
aku nie mesra dulu kat myspace. haha.. aku selalu komen2 org.

then satu hari dia ym aku.. dia cakap dia gay..
terkejut aku
dia cerita pasal abg dia

aku cakap abg mana?

dia jawap abg syg..

berdiri bulu roma akuuuuuu!!
ahh..

tpi dia kata dgn aku.. dia xpernah buat benda2 tak baik. dan dia dgn abg syg dia sentiasa berdoa tuk dipermudahkan dugaan hidup dia

;)
hmm kdng2 camtu la semua org ada dugaan hidup
Nabi2 pown banyak dugaan..
mcm nabi Ibrahim kena korban kan anak dia.





oke la kita akhiri entry ini dgn simple test

gay ke?






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT