Popular Posts

Tuesday, December 13, 2011

info facebook aku menarik


lol xmalu aku promoted diri aku.. haha..
sbnr yer aku aritu tulis info kat facebook panjang2, aku mula dpt idea untuk tulis info tu dengan panjang bila aku ternampak info sorang bdk perempuan nie. kelakar juga baca, kecoh dol je cerita pasal diri sendiri. panjang la juga, sejak itu aku terinspria untuk megalahkan beliau hahaha..

pastu aku pown start tulis pasal diri aku dlm info.. syg ye maklumat am aku, xcukup panjang :)
tb2 aku dpt idea untuk tulis info aku.. dari zaman kindergarden sampai la sekolah menengah. sbnr yer aku banyak lagi benda nak tulis. tapi aku rasa part2 hidup selpas spm itu agak senstivi sikit.. memandangkan zaman2 tu la aku mula jatuh cinta.

baru2 nie ada sorang bdk nie add aku dkt facebook. dia cakap dia add aku sebb info aku kelakar gila. AlhamdulIllah.. ada juga org hargai hasil seni aku, haha..

teringgi juga nak sambung.. tapi nanti la
buat mereka yg belom baca la info facebook aku try la baca..
semoga terhibur dgn cerita yang ramli awang murshid nie tulis

hahah aperasan ye aku nie! T___T


nak baca click sini







No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT