Popular Posts

Tuesday, December 6, 2011

idea

skrang aku tgh beridea nie!
aku cukup excited dgn idea aku.. tapi kerja ye aku belom jalankan lagi..

:P
apa2 pown xsalah kot aku excited dgn idea dlm minda aku nie
btw..
aku nak tanya feedback korang yg baca..
kalau korang ada blog.
dan korang memang layan blog korang.. dan ada vistor yg orait!
ko nak x jadi

agen product aku!
korang just ambek order je!
design aku buat printing aku buat!
hantar pown aku!
korang just ambek order

harga dia. aku kasi harga agen + harga yg logik akal yg korang bleh cas!

cara dia mudah je!
ko just letak banner services aku
dlm banner tu aku xkan letak alamat blog aku
so. 100% kalau customer korang
korang yg handle!


aku rasa kalau kena dgn blog dan target vistor dia korang boleh buat duit!
apa rasa korang cuba kongsi! sikit pandangan korang

sekian
kalau boleh yg baca mintak kasi feedback!







No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT