Popular Posts

Wednesday, December 14, 2011

bo bo bo bosan

hari nie aku ikut abg aku buat pameran kat pameran buku anjuran kerajaan n9.. boring gila,, dtg kul 9pg tapi perasmian bermula pukul 3ptg.. then aku pown duduk la membongkak mcm nangka busuk.

boring2 tu aku baca la novel AH!! haha.. baca novel tu gila xgila
:P aku nie bkn jenis membaca sbnr yer haha..
novel yg aku baca tu adalah dlm 80muka surat


bosan dol.. arghh!

kerana aku terlampau bo bo bo bosan! dgn blah blah blah! ;))
tu lirik lagu stacy ;P

aku baca novel khalif..
novel dia pasal remaja, zaman sekolah.. hero popular sekolah.
ahhh
aku baca layan juga.. kagum la aku dgn penulis dia yg mampu melukis dgn perkataan. tapi yg aku xberapa suka tu novel nie mcm x real la..

hero tu dgn kwn lelaki dia intim gila.. gaya mcm caring mcm gurlfriend..
masa aku baca
afif nie gay pada zeal ke?

caring dia luar biasa! haha.. penulis dia perempuan. aku rasa kalau dia buat watak utama gurl lagi berkesan kot

sebb biasa la kan.. gurl kalau mesra2 xgay.. tu kasih syg ghaga..
apa2 pown membaca penulisan dia,. buat aku nak cuba meniru gaya penulis camtu!
tapi aku xde story sgt!

aku nak try la..

pidaus bukan nama sbnr sedang menaip entry blognya.. dengan berlatarkan lagu terbaru artis pujaan remaja stacy. dengan tidak berbaju pidaus membaringkan diri nya menulis blog yg cuba di update setiap hari. tb2 dia ternampak abg dia keluar dari bilik.. abg pidaus bersuara.. ko x tgk tv tutup la.. sambil merenung pidaus yg masih megetuk2 keybord acu xtak acu pada teguran abg nya. tenungan abg pidaus semakin tajam. tb2 pidaus berhenti menaip.


dengan sedaya upaya pidaus mencapai remoted astro. yg tidak jauh dari kawasan kebaringan beliau!, nah dah! kata pidaus menekan button merah pada remoted. abg dia berjalan pergi. pakai la baju.. mcm kerbau! ujar azhar selamba!

pidaus berguling2 kecewa kerana badan dia mcm kerbau bala! aaaaaaaaaaaaaa jerit pidaus sambil berguling2 kiri dan kanan!
sampai ati ko cakap aku camtu kecik hati aku, adu pidaus dgn nada sedih.

azhar menoleh kearah pidaus dan berkata ada aku kesah! huh.. lalu masuk kedalam bilik semula.

pidaus pown boring lantas membuka astro. ala.. cerita nie.. kata pidaus dlm hati. masuk nie pidaus dah melihat cerita saebanyak 4 kali boring la kata pidaus dlm hati! kdng2 pidaus terpk bila la pidaus nak stop tulis alala.. novelis nie!
bunyi kipas syiling tb2 memecah kesunyian malam!

tb2 pidaus teringat pantun popular!

nice to see nice to hol
once broke konsider sold!

pidaus tb2 tersenyum kecik.. memikirkan apa kejadahyah megaitkan pantun itu dgn kesunyian malam yg pecah akitbat bunyi pusingan kipas!
letih megetuk keybord.. leher pidaus terasa sakit! mata pidaus liar melihat jam. di sudut bilk tv oh baru pkl 11.30.

bila la aku nak tido nie kata pidaus dlm hati!, pidaus tb2 bimbang dia xkan stop menulis secara novelis hehehe.. ketawa pidaus lembut!
risau mula timbul di hati pidaus.. takt tawa riang dia mengangu keluarga nya yg nyeyak tido di bilik masing2.

esok rasa nak joging, tabur janji palsu pidaus pada diri nya..
nyata diri pidaus tidak mempercayai kata2 hati ye..
lantas di taip ye pada blog kesygan nya,, kdng2 pidaus rasa bo bo bo san! gaya percakapan seakan mengikut lirik lagu stacy bosan. wa wa wa.. ujar pidaus meyambung lirik xpasal2

bosan juga sbb sbb nak tulis blog xde idea!
pidaus rasa nak baca blog org.. tapi kdng xde mood kot!


ahahhaha dah la xnak la lagi!
:P





2 comments:

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT