Popular Posts

Wednesday, November 30, 2011

i bet twlight can suck more cock that blood!



twilight.. sapa minat?


hmmm aku xminat twlight. aku rasa cool kot jadi manusia yg xminat twlight! hahaha...
gila nak cool sgt aku nie!

sbnr yer aku pernah kasi twlight peluang,
yelah.. selalu juga mak aku tegur sikap aku yg terlalu dgr kata org!
so satu hari aku try tgk twlight.
nasib baik la ada hbo.

aku xigt la twlight no brp? tapi secara jujur aku xkesah pown
1st yg aku perasan

vampire dia nampak jambu! aka org cool cyber kata GAY!!
muka dia nampak pucat.. dan kulit dia licin mcm iklan olay! muka jambu gay vampire nie buat aku rasa filem, nie x manly!

pastu aku perasan pelakon utama perempuan dia mcm bodoh!
setiap kali babak dia masuk, dia nampak kekok dan mcm kena serangan sawan babi!
seriusly.. setiap 1min sawan babi dia mcm 2,3 kali!
aku xtau asal dia buat aksi camtu.. terlalu ghairah ke? tapi style dia buata ku xsenang sgt.

diorang bercahaya bila kena cahaya matahari! bercahaya ye? apa nak cakap pasal isu nie. entah la beb! dulu2 aku layan cerita vampire..
cerita paling aku minat angel. cerita bersiri pasal vampire. dlm cerita tu vampire blh mati dgn 2 cara. cocok kayu dkt jantung atau pown cahaya matahari. awsome la kot bila vampire tu terbakar bila kena cahaya matahari.

tu nama dia badass!
glowing tu nama dia barbie!

its true!

yeah.. skrang twlight tgh show filem terbaru dia.
bila tgk thriller dia

memang aku dah rasa mcm bodoh pown filem tu!
kecoh dol. satu thriller pasal perempuan tu kahwen! T____T
ko tau x sapa yg excited sgt pasal kahwen2 nie

jantan ke?
gurl! la.. gurl dan gay!

hmmm aku rasa filem tu mesti bodoh gila. org yg tgk tu kalau xrasa filem tu megecewakan aku rasa bodoh! kot haha..

bagi aku yg akan tgk filem nie!
  1. Fan Girl
  2. Bf dgn bimbo as gf
  3. gay couple yg nak have a good time!

btw aku nak petik satu ayat yg aku baca dlm komen youtube

i remember the time vampire suck blood not cock!
SNAP!!! hell yeah! haha..






1 comment:

  1. haha.. teruk punya hentam.. sama lar kita.. tak tengok lar twilight2 nie.. haha

    ReplyDelete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT