Popular Posts

Sunday, November 27, 2011

rotikaya blog melampau

1,2,3 berapa kali aku terkejut dgn post yang dikeluar kan oleh owner rotikaya.com
melodi pown x seteruk blog popular nie

aku terkejut dgn keberanian diorang mexposed maklumat memalukan org tanpa bukti sahih..
apa2 pown, malam nie blog popular itu megejutkan aku lagi dgn serangan terhadap apek penjaga gol no1 malaysia.

dgn bukti apek berpelokan dgn gadis , dan screenshot bbm.
aku xnak menangkan apek!

aku rasa apek pown mcm celakak juga, tangkap pic mcm tu sapa suruh.. aku begang juga bila org yg komen heboh kecoh kesehatabn metal apek yang akan turun berlawan dgn bahrin malam nie!

mampus la dia sakit kepala ke? xleg fokus ke.
aku rasa apa yg berlaku pada dia memang ada banyak salah dia. sapa suruh sosial sgt..!!

rotikaya.com nie pulak xbaik la mengaibkan org!
xpasal2 aku pown membantu korang tabur fitnah

aku geram la pk.
kenapa nak exposed terang2 xleh ke samar2
adeshhhhhhhhhhhhhhh!!!


blogger2 nie kena pkir sikit dosa pahala. jgn pk nak popular je!







No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT