Popular Posts

Tuesday, November 22, 2011

hujan

semalam aku gi pasar malam dgn abg dan emak aku
skrang musim hujan kan?
masa aku sampai hujan turun menitik2
so keluar dari kereta ibu aku tanya payung ada x?

aku tgk belakang ada payung
aku hulur kan ibu aku,
then ibu aku kata ko xnak payung ke?

aku cakap la. lelaki takperlu kan payung!
*wooo macho kata abg aku megejek

oke layan pasar malam.. beli 2,3 ringgit kuih, tb2 hujan makin lebat!
mak dgn abg aku jln atas payung
then abg aku kata? lelaki macho xnak payung kan?

aku cakap mesti la
aku pown berjalan rilek je dlm hujan yg agak lebat!
makin lama makin lebat. dan lebat,.. semua org yg xde paynng lari laju.. aku
jalan rilek je sbb ibu abg aku jalan rilek dgn payung

then aku cakap wei laju la sikit!
T___T
diorang kata fuyoo mcm awie!
cilakak!


then baru aku perasa.. jln basah kuyup dlm hujan!
xde la rasa seksi ke?
macho ke?
rasa bodojhtau x?

mc, bodoh






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT