Popular Posts

Wednesday, November 30, 2011

perempuan

sejak kebelakangan nie banyak betol berita2 pasal keruntuhan akhlak masyarakat, kebanyakan berita mesti melibatkan kaum wanita. dan hampir separuh bdk sekolah
apa nak jadi entah..

jap aku cuba list kan berita yg aku dgr! tajuk je sbb aku benci nak baca atikel2 camtu

  1. Jual diri RM10
  2. terlanjur 20kali dgn bf
  3. mak jumpa kondom dlm beg sekolah anak perempuan
  4. Ayah tangkap bf anak perempuan dlm bilik
  5. bf sembuyi dlm almari
banyak lagi kot cuma aku xigt. perempuan nie kalau nak bergaul dgn lelaki jgn la terlalu over! mesti ada batas.. bila terlalu sgt open camnie la jadi ye.
dan kadang tgk perempuan nie sajeee je nak menimbulkan fitnah
camner tu menimbulkan fitnah

  1. pakai seksi
  2. tangkap pic berpelok2 dgn laki
  3. buat signal lucah
  4. bergurau lucah dgn lelaki
  5. tangkap pic dgn bf dlm bilik hotel

asal eh? perempuan kdng2 bangga la plk. camtu
terus terang aku cakap.. aku kalau nak kahwen nak bini yg pakai tudung. tau jaga diri maruah keluarga.. sbb dosa dia aku tanggung
lelaki yg xtau pk.. benda asas camnie memang bodoh!

kalau bini ko seksi. pastu dia dok tayang 24jm kat fb lurah tetek dia, ko yg dpt dosa.

dulu aku pernah terbaca status seseorang. aku xigt sapa tapi dia tulis benda yg bagus

perempuan jadilah seorang yg di hormati bukan seorang yang di gilai.






1 comment:

  1. setuju sgt2 entry neh....

    nasihat untuk dri sdri gak..;-)

    ReplyDelete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT