Popular Posts

Sunday, November 20, 2011

sbb untuk tidak hidup

sebb untuk tidak hidup
sebb aku dah xkerja so rasa kalau hidup pown bukan ada org nak layan
sbb aku skrang duduk rumah, kalau hidup pown bukan ada apa nak cerita
sebb aku rasa untuk hidup bersama korang, aku xberapa layak, untuk hidup tanpa mati 24jam aku tak berapa munasabah,

sebb itu aku xhidup kan hp dan kurang on9 fb!
kalau aku on9 fb. masa tu akua da kerja

bukan aku xsyg kwn aku!
kawan aku mybe aku!! 5 jari tangan kanan pown xhabis gengam kalau kira,
tapi aku malu, untuk on9 24jam, berseronok dan gembira
sbb terus terang aku xlayak sgt tuk berseronok, dlm situasi hidup aku yg xde fuction nie

sbb tu aku rasa
untuk aku bercinta pown aku xmampu!
tapi sebelom perangai aku nie menghapus hubungan kita aku nak kata, yg aku syg kwn2 aku!
Kawan aku kalau kira dgn jari kanan pown xhabis gengam!











No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT