Popular Posts

Wednesday, September 28, 2011

TOP 5 BARAN HABIS!!!! dgn MARAH!!!!



oh pic nie? comel kan? nak curi curi la.. ada mak kesah!!!!
nie arinie aku nak post TOP 5 SOALAN2 YANG BUAT KORANG BARAN HABIS!!!!!!

5. TAHAP BARAN =ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ)

Situasi diorang nampak ko keluar dari bilik air mandi basah2 dengan towel semua!!!!

soalan mintak penampar
ko bru mandi ke?

Jawapan yang tepat :
mana ade,aku jatuh dlm lubang jmban td!


4. TAHAP BARAN =ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ) ლ(ಠ益ಠლ)

Situasi kawan ko call phone rumah ko :

soalan mintak penampar:
mne ko?


Jawapan yang tepat :
SINI!!!! BUS STOP!!!

3. TAHAP BARAN =ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ) ლ(ಠ益ಠლ)

Situasi ko baru bangun tido..kawan ko tanya..

soalan mintak penampar:
ko da bangun?


Jawapan yang tepat :
ISSSSHHHH MANA ADA... AKU TGH TDO SAMBBIL JALAN LA BODOH!!


2. TAHAP BARAN =ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ) ლ(ಠ益ಠლ) ლ(ಠ益

Situasi Imagine ko bwk tv ko yg rosak jmpe technician suro repair,die msti tnye gak:

soalan mintak penampar:
Nak repair tv ke?

Jawapan yang tepat :
tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2 makan anggin.


2. TAHAP BARAN =ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ) ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ) ლ(ಠ益ಠლ)

Situasi ko di dlm toilet,pintu berkunci,ade gk org ketuk pintu n tnye:

soalan mintak penampar:
ada org x?


Jawapan yang tepat :
(*suare kiut) mne ade org!! taik yg bercakap ni!!!bikin panas itu



xbox360




yup entry nie semua aku copy paste!!!
yg soalan tu kat fb
yg pic tu pown kat fb!

ya... .. aku tau aku sale out!