Popular Posts

Wednesday, September 28, 2011

Aku ketidak tahuan dan sekarang aku MARAH!!!!








Semalam.. aku pergi kedai mamak.. yela sebelom tutup kedai aku mesti singgah kedai mamak.. melepaskan kerinduan di hati la kata kan hehehehehehehehheheh!!!!

so mcm biasa, sebb aku regular customer kat kedai mamak tu, aku terus straight pergi station buat air..

mamak yang jaga station buat air nie.. memang aku kenal sgt2.
ye dia la mamak Ahli nujum..
anoying gila!! tau x.. kalau mamak mcm nie!
JAP2 ... AKU TAU... KO NAK MILO AIS KURANG GARAM
LEBIH AJINOMOTO!


dia terkenal dgn kebolehan dia meneka air yg aku nak order, sebelom sempat aku bukak mulut
sebb aku busuk hati aku selalu cakap salah!!! padahal memang aku nak air tu pown!

contoh ye aku dtg..
dia nampak muka aku.. dari jauh dia buat rilek je!
sampai je aku depan dia

dgn muka konfiden dia cakap! NESCAFE AIS IKAT TEPI!!!!
sambil sengih sebab OWRNING dia teka betol!

yang nie ikat tengah
(contoh ikatan tengah PERLU KE AKU TERANGKAN HAL NIE)





memang aku peminat nescafe ais ikat tepi, dgn terikat ye nescafe ais tu di tepi xperlu la aku bukak2 dan boleh la aku terus menikmati nya terus!

semalam dia buat prediction yg aku nak nak nescafe ais ikat tepi!!! dgn muka konfiden dia tgk muka aku tunggu jawapan dari aku

tangan aku berpeluh2 kaki aku megiggil2... oh! dah macam ko bodoh mcm bdk darjah 6 ke? la pulak..

MILO AIS!! kata aku simple sambil senyum.. :)
hehe memang aku busuk hati!


mamak tu ye muka terus kecewa mcm kalah judi pown ada MUAHAHAHAH Padan muka!!!

atau dia memang kalah judi, sbb bila pk2 kwn2 dia mcm gelak je.. oh snap!

sambil tunggu air aku siap..
aku terlihat di penjuru kedai mamak.. ada kuje, adik dia (KONEK KECIK) dan entah sapa entah! tapi entah sapa entah tu mcm xnampak kan muka dia..

aku kata la nie mybe gf kuje!

STOP!!! (kuje kwn fb aku la hahaa..dia bdk senawang yg selalu lepak cc familly aku dulu)

aku try skodeng sekali lagi.. awek tu mcm taknak aku perasan dia ada la pulak.. atau mybe aku ke rasa canmtu!
sbnr yer aku memang xtau nak, buat apa kalau jumpa org2 dlm internet haha...
harus ke aku gi salam ke? aku kena sapa ke?

otak aku bercelaru pk!
where my manner!! xberadap la aku nie... x gi sapa kuje dgn adik dia dgn awek misteri tu!
tapi aku memang xpandai la nak beradap camtu, bkn la aku nie xde adab pown!

so tb2 mamak tadi sapa aku
macha!! MACHA!

oh.. dia serah kan milo ais pada aku!
aku lak ambik milo ais tu... at that moment aku tb2 tanpa sedar hulurkan tangan aku tuk bersalaman dgn beliau!


CUBAAN PENULIS TUK BERMAAFAN
DGN MAMAK GAGAL!!!!

erk! aku cakap terima kasih!
ohh snap! akwardddd!!!




xbox360!
hmmm yeah... tu la cerita dia bodoh juga aku nie kan?