Popular Posts

Tuesday, September 27, 2011

Movie Review dengan marah!!!! : Hantu Bonceng





YA...... BARU HABIS TGK HANTU BONCENG DLM YOUTUBE!!!
LOL TGK DLM YOUTUBE JE KOT! DAH CAMTU YE AMARAH LAK KAN HAHAHA

hmmm...
ayoo sapa tgk hantu bonceng kat wayang!! angkat tangan?
alololololo.... sian ye korang kan?

hope korang tgk dgn org tersyg la ye!
sbb movie nie suck more that blackhole!

teruk babi cerita nie..!!!

aduihhh... aku sbnnr yer xminat sgt nak tgk cerita hantu bonceng nie.. sebb banyak org2 facebook kata dia mempermainkan azan.. mengucap tak habis! dan lain2

tapi sejak aku komited tu AMARAH sehari 3 kali nie cewah! hahaha..
aku tgk la.. semata2 nak buat review cerita nie..

skrang cerita nie dah jadi cerita no2 dpt kutipan tertinggi dlm sejarah perfileman malaysia.. selepas KL gangster!

bersyukur la.. cerita nie dah xdi tayangkan kat wyg lagi,
aku harap sapa yg nak beli astro 1st tu cerita nie pk dua kali...

buat yg nak tgk kat youtube pown, aku rasa kalau ko syg masa korang baik jangan kot!


cerita hantu bonceng nie megesahkan seorang mat motor yg bernama bucuk2 (AH BUCUK2!!) lakonan zizan.. yg terlibat dlm satu kemalangan yg megakibatkan kematiaan seorang wanita yg di menangi yer dlm satu perlumbaan haram.

RANDOM BURN!!!
aku xsuka la.. cerita melayu nie buat cerita2 yg negetive2.. asyik2 mat rempit MAT REMPIT BOHSIA!!

aku nak tanya korang la? normal ke ?? normal ke masyrkat melayu nie layan bohsia dan jadi mat rempit!
xperlu la ko nak explore sudut jijik camnie!!
ayat2 mat rempit, life style mcm xde Agama dlm filem2 camnie la buat melayu nie makin teruk!


oke.... pastu kan.. dia pown pengsan dlm hospital.. sejak tu la hantu nie asyik kacau dia, bermula la buildup cerita nie..
mcm mana BUCUK2 nak settel kan ganguan nie..

dgn bantuan BABY dan kawan Baik yer BOBOYBOY.. mereka dpt mencari waris hantu tu, dan jenazah ye di sempurnakan.. maka berakhir la. ganguan terhadap BUCUK2!

RANDOM BURN2!
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SERIUSLA... JIJIK!!! AKU TAU NIE MEMANG SENGAJA DIA ADAKAN2.. GAYA PANGGILAM MANJA! COUPLE!

BUCUK2

BABY

BOBOBOY

GIRLGIRL

MUNTAH HIJAU AKU!! PASTU ADALAK BABAK BUCUK2 DGN BABY NYA PAKAI BAJU COUPLE!!! ARRRRGHHHHHHHHHHHH TEKAN PERASAAN SIUT TGK!!!!!!


AKU MINTAK ORG COUPLE2 JGN LA BUAT CAMNIE, KORANG IGT KITA MASYRKAT SUKA KE TGK KORANG PAKAI BAJU SEDONDON! LAGI2 KALAU KORANG MUKA MCM MANGKUK JAMBAT!

INSAF LA YE!


kerana.. BUCUK2 rasa serba salah.. dia ajak lak adik bohsia yg mati tu ayu DUDUK RUMAH DIA!!!!!!!!!!! normal ke ? TAK KOT!!!!

dia ajak ayu tu sebb kesian tgk xde sapa2 jaga ayu tu.. bila duduk satu rumah tb2 BUCUK2 mcm tb2 jatuh cinta dgn ayu

BUCUK2 pown telah melupakan BABY.. akhir yer
BUCUK2 kantoi dgn BABYnya bila .. BABY dia ternampak ayu ada dlm rumah BUCUK2 dia..

aku tak igt la camner! tb2 boleh terbongkar yg rupa yer Ayu nie berkomplot dgn Abg BABY2 tuk kena kan BUCUK2 nie!

so BABY2 dengan BOBOBOY dan GIRLGIRL!! pown perangkap.. Abg dia dan ayu.. masa diorang tgh enjoy2 kat club.. BABY2 call police!

nie yg aku xpaham sgt tu....
kan? standrt la club malam kena rush!.. yg diorang2 tu beria2 lari mcm salah sgt asal!! yelah.. abg BABY tu megedar dadah, tapi mana ada bukti!

dia lepak2 je kot kat club!
...................................................

entah la.. xpaham la aku!

then bila ayu lari.. BABY2 pown bantai dia! sampai pengasan..

Abg BABY pulak.. dia lari naik motor mamat mana entah dia! GRANDTHEIF AUTO mamat tu punya motor!

BUCUK2 pulak kejar dgn motor dia.. tb2 hantu bohsia tu dtg takut kan diorang atas jalan raya!
BUCUK2 dgn abg BABY pown tergeletang atas konkrit jalan raya!

sedar2 abg dia kena gari!
konon2 akan di penjarakan tuk satu jangka masa yg lama.! (XTAU LA CAMNER DIA BOLEH DI KAITAKAN DGN DADAH! PADAHAL DIA LEPAK CLUB JE KOT)


Bodoh sgt la cerita nie!
last time aku buat review raya xjadi!

oke cerita tu bodoh juga tapi! kelakar la juga!

Bagi aku filem nie memang semata2 pk untung je, aku tu yg xpuashati dgn filem melayu nie.. asik pk FORMULA NAK DPT DUIT dari org melayu je!

dgn cara2 yg bagi aku menipo kami dalam diam!!

FORMULA DIA
GUNA JE PERLAKON TGH TOP!!
SENANG!

mcm cerita raya xjadi.. bagi aku kekuatan filem nie lebih pada zizan!

bagi aku

JOHAN > zizan!

tu la betol la kata2 org.. bijak pandai

kerja paling senang kaya untuk org melayu adalah MENIPO BANGSA SENDIRI dan betol juga la.. DR MAHATHIR kata! MELAYU PULAK MUDAH LUPA!

hmmm.... teruk la filem nie!

BERAPA MARAH YER AKU TERHADAP FILEM INI!


ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ)ლ(ಠ益ಠლ)/5!!!!!!