Popular Posts

Tuesday, September 27, 2011

sewa bilik dan pemikiran yg boleh mendatang kan MARAH!!!!!








semalam aku baca satu iklan.. dlm mudah.my

bilik untuk di sewa..




pilihan bilik

master bedroom
king size bed
almari
toilet

RM250 sebulan


lantas aku pown terpk! rm250 murah betol, dalam satu rumah ada 4org lain sewa bilik biasa!
so kalau ikut logik akal ye.

dgn rm250 sebulan. aku akan jadi master buat 4 org biasa dlm rumah tu la ye?

MJUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHA BAHAHAHAHAHHA!!!!!!!

kemudia di atas katil di raja aku! aku akan arah kan diorang bina satu skutur binaan yang melambangkan ke kuatan aku di ruang tamu!

setiap hari, aku akan paksa diorang urut aku sebelom tido..
pastu 1org lagi nyanyi lagu dodoi kan aku tido sementara sorang lagi menari2 depan katil diraja aku..

tu la.. seronok juga kalau pk camtu!

call me lord firdaus master of this bedroom king of this bed!

lol...

aku tau bodoh kan? MARAH LETTEW!!
...................................................................................................................................................................

aku ada kembar..


dulu kecik2 aku selalu pelik.. asal katil aku tidur nie diorang call twin bed..! padahal ada satu je.!
lain la kalau dia ada 2... dan 2 pown nampak sama2

tu baru la twin bed!
lepas bertahun baring atas twin bed tu, aku terpk lagi mybe dia call twin bed sebb dia khas tuk orang kembar kot!


seblah aku... sblh lagi satu kembar aku!

tapi mana kembar aku?
sedih ye... : (

aku ada sedara kembar yg masih belom di jumpai..
mana dia?? hidup ke atau dah arwah? kenapa ibu aku rahsia kan hal ini!!!


mybe aku patut tau awal2 lagi isu nie sebb skrang dah xde jejak kasih!