Popular Posts

Saturday, October 8, 2011

sakit hati!!! MARAH!!

kdng2 kita nak marah pown xboleh.. sbb ada benda memang salah kita kotttt!!!
hari nie aku hantar kerja cutomer!

abg nie regular customer aku!

abg tekan tekan!!
aku xsuka abg tekan takan nie sebb dia suka tekan2 harga dgn aku.. pernah sekali kerja yg patut bernilai 800ringgit nilai dia tekan tekan sampai jatuh 470!
satu unit aku dpt 3 ringgit je.. dia order pown 14unit!

sebb aku tgk gaya abg tekan2 nie buat aku baran.. aku pown kansel terus order tu!
nak buat 14 design satu design untung rm3 memang xberbaloi! bayang kan kalau salah satu dari 14 ada typo mistake! (xposible langsung terjadi kan? lagi2 aku nie.. )

x ke meniaya diri nama ye tu! T___T


so aku pown tolak kerja dia! walaupown pada awal ye aku kata boleh! (yea2 aku tau .. keji gila)
rugi la.!!!!

so aritu dia maki2 aku

tb2 semalam dia dtg juga kat aku kan?
awal dia dtg cakao bak buat banting! aku dah terus agresive cakap dgn dia.. sy cas camnie CAMNIE CMANIE CMNIE!!!

memang dah murah! xde kelentong2 tu la paling murah aku leh! kasi!
aku nie jenis xsuka nak main2 kata2 nie

pastu dia mintak kurang la kan
aku cakap kalaiu abg nak kurang sy xnak buat.. sbb susah bang!
last2 dia buat juga

memang xberbaloi buat
sebb abg tekan tekan nie!!! dia jenis ya apa ye.. yang... suka menekan! dah tu cerewet lak tu!
satu design buat dgn dia dlm 3jam! T__T camon la.. aku bukan nak layan dia je kot!!!

last2 dah settel aku hantar lak pirnt!
masa aku hantar print!
cilakak ye awek melayu! syial xguna busuk hati! nie lak handle kes aku!


amoi cina tu jauh bagus! JAUH!!
dia cakap tu problem nie proiblem cakapo xsempat la cakap xboleh la!
apa2 yg aku cadangan kan semua di reply dgn

ALASAN!!
ALASAN!
ALASAN!!!

mcm xnak tolong akju pown ada!

so last2 aku cakap xpe la .. camtu kan.. aku nak beli roll up stand dia je!
aku print tempat lain!

aku print tempat lain! call blik tempat awek melayu tu.. kalu nie amoi cina yg jawap! aku cakap la aku nak beli roll up stand je! print aku buat tempat lain

amoi cina nie toucning lak.. sebb aku oprint tempat lain!! bLAH LA!!!
pastu dia cakap la nak pasang roll up ni susah!
aku cakap xpe.. sy bayar sama korang!.. di kata oke.. dia nak tanya harga dulu!

dia pown tanya la kwn2 dia!
xsengaja aku terdgr suara awek melayu syial tu!!

tak nak tak nak tak nak!!! dia buat tempat lain suruh la org lain pasang!! kata awek perempuan tu!

tak mau2! !! u cakap dgn dia kita jual je!

SYIAL LA KO PEREMPUAN!! tau x ko mcm tut! skrang!!










3 comments:

  1. ini betul2 marah ke?
    kehkehkeh sabar wei....
    tak pe ko useha lagi neka.

    ReplyDelete
  2. Sabar.. Eja cuStomer pun tak khatam-khatam lagi...

    ReplyDelete
  3. lol.. komen anomys tu iza ker?



    zie.. aku oke jer

    ReplyDelete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT