Popular Posts

Tuesday, October 4, 2011

alamak... blog nie mcm nak terbengkalai je..





yeah.. pic justin bieber nie memang xde
kena megena pown dgn entry nie

aku xde benda la nak update, seriuslaa camnier korang update blog aku pown xtau.. mybe blog aku nie akan terbengkalai lagi.. Opss i did;t again hikhikhik

well.. apa nak buat,
lepas bulan nie.. i got time
yaa i got time!

xtau nak buat apa dgn hidup. aku takut laa
aku takut aku xleh bounch back dari ini, aku xnak jado pengangur.. bantai nenek ibu aku tuk gi dating!


sama juga memang xde kena megena pown!!!

ahh merepek la.. sapa nak keluar dating dgn aku
wuek xmalo sungguh!

selamat uwan aku! hak hak hak...
hmm.. xtau la nak buat apa.. InsyaAllah.. masa yg dtg akan di bini tuk membina diri, daus dah besar kan? daus dah besar kan?!

*anguk2 sendiri...

plan diri xpasti lagi.. nak janji kat diri sendiri pown, diri sendiri pown malas nak pk janji2 manis itu

tapi berhajat juga nak buat something adventuressss!!!
igt nak masuk raja lawak..

tapi ada bdk kata aku xlawk..
dia kata aku sengal..

sengal lawak lain beza.. tapi.. tu la try masuk je kottt!
bila aku cakap aku nak masuk raja lawak, banyak sgt respond negetive..?

  • ko xhensem
  • ko xde pakge
  • ko xlawak
  • ko xde material
  • ko xlyak

yelah.. aku megaku semua di atas betol..
tapi masalah ye aku nak try masuk je... bukan aku sangap sgt nak begelar raja lawak!
tapi mental aku xbersedia nie..

aku nak masuk, tapi 40% xberapa yakin..
yg penting aku kalau masuk pown

uji bakat aku kat kl.. xtak pown melaka!
kalau kat negeri sembilan xpasal malu alah nanti


mak2 tu abg daus kan?..

hahaha...

isk! lukman dah besar nanti jgn jadi mcm abg daus tau!

baek mak!


@__@


seriusly... apa nak update blog nie!






1 comment:

  1. hahahah bukan ke ko dah terupdate secara tak sengaja di sini.....

    ReplyDelete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT