Popular Posts

Sunday, October 23, 2011

optimis

aku suka duduk rumah, buat yg kenal aku lama.. baru2 nie aku tutup kedai familly aku. dah 5tahun lebih aku sewa kat sana.. aku yakin pemergiaan aku satu kehilangan yg besar dlm masyarkat setempat!
(boleh ke cakap camnie?)

sbnr yer tutup berniagaan adalah satu pekara yang memalukan dan megecewakan..
tapi aku terlalu fokus pada side positive dia

paling aku sk aku dpt duduk rumah dan spend time dgn anak2 buaha ku, ramai marah kot.. bila aku cakap aku suka duduk rumah! tapi hakikat ye memang aku suka duduk rumah.

pada usia 27tahun, posibality aku nak kerja dgn org sgt tak menarik hati aku..
walaupown di desak oleh beberapa pihak tuk merasai kehidupan seorang pekerja..
aku nekad untuk tidak berbuat demikian

duduk dirumah.. aku tolong kemas! basuh pingan dan mybe berhajat untuk belajar masak dgn ibu aku ( DI PAKSA lebih sesui di gantukan dgn tolong) haha..

aku nak cakap yg aku suka duduk rumah!
dan life camnie la yg aku mau kan.. spending time dgn familly..

tapi hakikat ye.. aku kena buat duit!
so camner nak buat duit dgn bekerja sendiri! dari rumah itu persoalan dia.. dan itu la yg aku cuba capai!! ;)








1 comment:

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT