Popular Posts

Monday, October 17, 2011

cerita pendek

nasi lemak telur mata

susah betol nak cerita something yg double mening, hari nie aku makan nasi lemak.. dan anak buah aku sorang nie xhabis2 menepok telur aku.. aku marah la kan? jgn la tepok2 telur tu.. bila aku marah dan tenung dia stop tepok telur aku.. pastu dia tepok balik.. aku marah dia stop.. pastu dia tepok berkali2 telur aku.. begang gila aku geget tangan dia


aku ada 5 anak buah.. semua anak2 buah aku manja dgn aku, diorang selalu bersama aku.. kalau aku kat rumah, kdng2 aku baring2 tgkl tv sambil tgk tv, anak buah aku yg tua akn lompat kat badan aku.. nak manja2..

semalam dia lompat kat badan aku.. tapi kena telor aku! (NIE BUKAN TELOR NASI LEMAK MCM CERITA ATAS) so aku pown marah la.. wei hati2 la lompat2...
nanti bila ko dah besar... ko dtg raya rumah pak teh.. ko tanya pak teh

pak teh pak teh,,!!
mana puteri natsha sepupu kesygan akak tu!!!


MANA ADA!!! ko pijak2 telo aku mana wujud zuriat aku tu! cilaka!!!
xde duit raya tuk ko!!








No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT