Popular Posts

Monday, June 25, 2012

mood malas yg membimbangkan

dah 2,3 hari aku rasa kemalasan aku memang menjadi..
mcm hari nie aku xbuat apa2 kerja padahal aku ada 2,3 kerja

aku tension juga bulan nie job aku xbanyak. dpt customer semua jenis yg cerewet
ada yg tukar sampai berkali2..
aku rasa mcm xberbaloi plk cas design rm30 je.

semua kerja aku dah 80% siap
tp 20% tu malas gila nak buat..

apa la nak jadi,
sbnr yer aku xtau nak cakap dgn sapa pasal hal nie
hahah.. tb2 aku rasa mcm aku jadi zaman dulu. aku perlu nak berkongsi perasaan dgn org lain

lama kot x rasa camnie
tdi aku on9 ym.. tp aku xtau nak buzz sapa
aku buzz bdk facebook aku tp dia xbalas plk.

sbb tu aku tulis entry nie
bodoh juga kalau pk.. sesaje tulis blog nak cerita tgh malas tahap gaban je!
adeshhhh (monday blues ke?)

lain2 hari pun malas juga haha..






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT