Popular Posts

Monday, June 25, 2012

esok hari jadi aku

esok 26hbhari jadi aku.. sbnr yer 28tahun nie umur yg sptut ye aku berkahwin. yelah dulu2 masa baru nak kenal dunia.. aku selalu kata.. 28hb aku nak kahwen. bagi aku 28tahun tu dah tua dah..

masa tu umur aku 19tahun kot
bila kita pk2 balik camner hidup kita nie bertambah tua. terasa sayu pulak hati hahah..
lagi2 masih terasa sambutan hari jadi aku yg ke 27..

tahun nie aku expect bebrp benda

1st aku expect awek paksa aku bintang utube thailand keesamus nyanyi lagu khas semperna hari jadi aku.
semng yer aku sgt mng harap ia menjadi kenyataan.. tp kata kan kalau ia x menjadi kenyataan sedikit pown ia x melunturkan cinta syg aku pada beliau hahah..

k la merajuk sikit la.
*merajuk pada yg xsudi style sakit jiwa


2nd aku expect nak tukar cermin mata.. aaaaaaaaaaaaa... mng patut kot..! aku pakai cermin mata skrang dah 7~8tahun mng time mak aku beli tuk aku dulu, cermin mata nie memang mahal. so xheran la dia tahan sampai camtu lama..

tp aku nak tukar la. sbb cermin dia pown dah banyak calar. cengkaman kaki dia pown dah longgar! dah pakai banyak sgt longgar jadi ye!
bukan boleh beli jamu kasi ketat pown heheh *xmalu buat stemnt org berumah tangga

semalam nie aku mng hidup cukup2 kalau ada lebih pun aku habiskan dgn benda yg bkn untukdiri aku.. tp rasa ye tahun nie aku nak buat something tuk diri aku

xkan aku nak excpet familly aku nak k asi hadiah. ! meng xde la.

3rd. 28tahun ye.. entah la aku xleh nak janji apa pada diri aku lagi harap oke je la







No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT