Popular Posts

Friday, January 27, 2012

hidup kini

skrang aku buat kerja kat rumah je..
ramai yg rasa mcm aku dok rumah je.
aku xkesah pown
aku malas pk org ye kata2

skrang aku tolong familly aku
diorang buat penghantaran makanan
flyers yg aku hantar sama2 dgn bisnes penghataran makanan tu pown dah
nampak membuahkan hasil bila aku dpt bebrapa job yg agak lumayan


ada satu butik nie dia nak rebranding dia nak buat flyers dan paperbag
tpi serius aku tb2 malas gila nak buat
entah la mybe aku penat
tolong familly aku hantar makanan tu pown bermula pkl 7pg dan habis pukul 4ptg

rasa pendek plk hari2 aku tuk jenguk laptop
hehe..
kalau kat fb aku selalu update aku main dota
aku saje je tulis camtu
sbb aku xde depan laptop dan aku memang tb2 teringat dota masa kerja hantar2 nie
malam je la aku ada masa nak buat kerja2 design

tp serius la aku gila malas..
ada 2,3 kerja lain yg aku dpt tp kalau camnie aku mcm sia2 kan peluang yg aku dpt
hmm entah la mybe aku rasa xcukup bagus kdng2
kdng2 aku rasa design aku xcukup bagus tuk diorang aku lemah semngt

entah la..
tadi aku banggun pkl3pg
pk nak buat kerja
sebb esok kompem aku kena keluar gerak buat kerja.
walaupown besok sabtu tp kerja sampai tgh hari
kemudia petng dah janji nak hantar flyers

xde masa kalau pk2 kan.
tp aku nak ikuty mood plk.

so aku xnak tido.
krang aku tido pg dtg awal sgt
kerja satu pown xbuat

xde mood aku main plk dota
main dota asik kalah je apa la malang ye aku nie
apa pown xpro

design nnie tol2 la malas gila nak buat T__T






No comments:

Post a Comment

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT