Popular Posts

Sunday, January 22, 2012

aku kini

aku kini rasa kurang sgt berminat nak kenal2 dgn awek.2
lagi2 kalau awek tu jenis yg mcm nak mencari cinta
kalau hidup kita nie ada rasa kosong berlubang.. xsemsti ye kita nak sumbat dgn cinta

aku pown xtau la mybe aku perasan ke apa
tp gaya awek yg baik dgn aku kdng2 rasa mcm diorang nak masuk dlm hati aku

sbb aku dah 27tahun
aku sbnr yer dah xnak laa main2 nak bercinta dgn anak2 org
kalau boleh aku nak kahwen je terus
dan aku belom bersedia untuk kahwen

so aku xnak ada2kan atau bagi ruang awek2 cuba mecuri hati aku
kdng2 ada awek nie dia igt
aku cuba jual mahal..

xde la aku bukan jual mahal
aku xjual pown
aku nak beli tp aku xmampu
so aku puasakan saje diri aku

kalau awek2 rasa nak kawan dgna ku.. jgn la buat aku takut dgn perangai manja korang
cukup2 la tu..
aku xnak, k..






1 comment:

  1. Giler ah ayat2 dia. Power siot. Aku pun sedang cuba lari dari situasi camni. Tolonglah. Please don't hunt me people. And stop giving me pressure.

    ReplyDelete

MAKI2 LA WEI TAK KAN X MARAH KOTTT